Poté, co britský maison Burberry loni v létě rozpálil všechny fanynky a fanoušky charismatického herce reklamní kampaní, přichází volné pokračování. Druhé dějství opět ukazuje urostlého herce i ztepilého koně, sprintující po pláži směrem k moři. A bum. V dalším záběru vychází z vln jako jedna mytologická bytost, napůl kůň a napůl člověk.
Kampaň, kterou režíroval Jonathan Glazer a fotografoval Mario Sorrenti, přichází při příležitosti uvedení vůně Burberry Hero Eau de Parfum. Hlavní inspirací byla pro parfumáře Auréliena Guicharda „vzpomínka na les v Landes, kde borovice rostou v blízkosti oceánu“.
Vůni borovicového jehličí splývajícího se stopou teplého písku a mořské vody se mu podařilo věrně napodobit pomocí trojice hřejivých olejů z cedrového dřeva, jež doplnil o smyslný benzoin a živočišné kadidlo. Samotný flakon oproti dřívější verzi Eau de Toilette ztmavnul, jeho hranatý tvar abstraktním způsobem připomíná koňské kopyto s vyrytým zlatým logem. Bájný kentaur nikdy nevoněl tak proklatě dobře.