Elon Musk, známý svými výraznými sympatiemi k americké pravici, impulzivním rozhodováním a majetkem, který z něj podle časopisu Forbes činí nejbohatšího muže světa, zřejmě nevzbuzuje důvěru u všech. Zdá se, že nesouhlas je tichým, ale sílícím jevem. Svědčí o tom odchod známých osobností, jako jsou Jameela Jamil a Shondra Rimes, které se v době převzetí rozhodly na protest sociální síť opustit, i nedávné rozhodnutí společnosti Balenciaga, o němž informoval web Bussinesoffashion, odstranit svůj účet na Twitteru, a stát se tak první významnou módní značkou, která tuto platformu opustila.
Pro fanoušky značky Balenciaga je to špatná zpráva, protože kreativní ředitel Demna Gvasalia zde otevíral debaty o oděvech a kolekcích, a to do té míry, že účet dosáhl až 950 000 sledujících. Značka Kering je prvním příkladem módní společnosti, která se rozhodla platformu opustit, ale není první: v předchozích dnech se rozhodly následovat příkladu celebrit, jako je Gigi Hadid, také General Motors a Dyson. Bude jistě zajímavé sledovat, zda příkladu Balenciagy budou následovat i další brandy - zejména ze skupiny Kering - nebo zda to zůstane ojedinělým počinem.