Švédský brand H&M právě oznámil, že se Heron Preston připojí k týmu návrhářů jako kreativní konzultant, bude se podílet na pánské linii značky a uvede řadu sezónních kapsulových kolekcí. Po úspěchu únorové spolupráce se značkou Mugler, jejíž oděvní řada byla srovnatelně levnější než oděvy této luxusní značky a která debutovala rok po skonu Thierryho Muglera, se zdá, že H&M je odhodlána ještě více upevnit svou pozici v tomto odvětví jako alternativa k velkým luxusním značkám.
V minulosti se tato značka podepsala pod jedny z nejpopulárnějších kolaborací v historii partnerství luxusní a fast fashion módy. Nezapomenutelné zůstávají spolupráce H&M s Margielou v roce 2012, se Stellou McCartney v roce 2005 a s Versace v roce 2011. Jmenování Prestona spolu s kreativním vedením pánské linie H&M představuje potřebu značky využít novou mezeru na trhu vzhledem k rostoucímu růstu dalších gigantů rychlé módy, jako jsou Temu a Shein. Partnerství se sanfranciským návrhářem se bude jmenovat H2 a jeho cílem bude začlenit Prestonovu kreativní vizi " do vnitřních procesů" H&M, uvedl ředitel obchodu s pánskou módou značky Daniel Herrmann.
První Prestonem navržená kapsule, která bude zahrnovat 40 oděvů, bude v obchodech H&M debutovat příští rok, ale zároveň bude návrhář zodpovědný za pomoc při řízení čtyř pilířů pánské linie značky, jako je poradenství v oblasti designu, kurátorství talentů, módní inovace a speciální kolekce. V budoucnu Preston a H&M spustí iniciativu, která umožní spotřebitelům doručit společnosti vlastní oblečení, aby mohlo být použito v návrhářových kapsulích, a přispět tak k projektu cirkulárnosti společnosti H&M. "Zpočátku jde o to, aby naše práce byla velmi experimentální," řekl Preston, "doufáme, že to, co vytvoříme prostřednictvím H2, bude podkladem pro širší designový provoz H&M."
V posledních letech dosáhl Preston velkého úspěchu ve streetwearovém průmyslu, spolupracoval s Virgilem Ablohem pro Off-White, s Ye a podepsal několik spoluprací s Calvinem Kleinem a Nike. Jeho stejnojmenná značka, kterou uvedl na trh v roce 2017 s podporou skupiny New Guards Group, zůstává jedním z nejoblíbenějších jmen na luxusní streetwearové scéně. "V době, kdy mě H&M oslovilo, jsem se nudil, ale to, co mi nabízeli, bylo víc než typická nudná spolupráce, víc než jen o produktu," řekl mladý návrhář. "Kdyby mě požádali jen o to, abych plácl své logo na nějaká trička a mikiny, asi bych jim řekl ne."