Home  /  Bulletin  /  Jak budou vypadat Air Force 1 podle Tiffany & Co.?

Jak budou vypadat Air Force 1 podle Tiffany & Co.?

Sportovní gigant potvrdil svůj chystaný collab s klenotnictvím Tiffany & Co. prostřednictvím příspěvku na Instagramu, na kterém se objevila krabice od bot Tiffany Blue s vyraženým nezaměnitelným Swooshem a nápisem „legendární pár“.
31.01.2023
Text: Josef Šlaich
Foto: Courtesy of brands

Je teprve konec ledna a už tu máme jeden z největších collabů letošního roku. Nike prostě ví, co sneakeheads chtějí. Louis Vuitton. Supreme. Carhartt. Sacai. Off-White. Jacquemus. Ambush. Comme des Garçons. To je výčet několika značek, se kterými tento brand z Oregonu spolupracoval.  Tento týden byla oznámena spolupráce se slavnou šperkařskou značkou Tiffany and Co., jehož výsledkem budou zbrusu nové Air Force 1 Low.

Na internet téměř okamžitě unikly první neoficiální fotky, a tak musel tým Nike okamžitě zareagovat a hodit na sociální sítě alespoň malý teaser modré krabičky. Následovali je také Alexandre Arnault, výkonný viceprezident společnosti Tiffany pro produkty a komunikaci, a Ruba Abu-Nimah, kreativní ředitelka značky.

Jedná se o vůbec první tenisky, na jejichž výrobě se kdy klenotnictví Tiffany and Co podílelo. Opravdové insidery nicméně toto spojení nepřekvapí. Tiffany se od své akvizice společností LVMH v roce 2021 zapojilo hned do několika masivních collabů. Pod vedením Arnaulta a generálního ředitele Anthonyho Ledru si značka znovu vydobyla pozici klíčového hráče v byznysu s moderním luxusem. 

Spolupráce s Beyoncé a Jay-Z, Supreme, Danielem Arshamem, Fendi a Patek Philippe, dodaly Tiffany v očích gen Z ztracenou šťávu. Spolupráce s Nike, ať už bude vypadat jakkoli, jen zvýší prestiž Tiffany a spol.

Výhra je to i pro Nike. Šperkařský průmysl se těší stále větší popularitě, za což mohou nejen odvážnější nákupní návyky mužského publika, ale také stále větší počet značek, které se do výroby šperků pouštějí. Frank Ocean uvedl na trh vlastní značku šperků Homer, zatímco Prada na konci roku 2022 poprvé představila svou první kolekci high jewellery.

Společnost Nike se na tomto nablýskaném boomu samozřejmě chce svézt. A s požehnáním společnosti Tiffany and Co. vstoupila na trh svým jedinečným způsobem ještě dříve, než ostatní značky vůbec dostaly příležitost.

Objednejte si předplatné Esquire

Časopis Esquire
Předplatné

Doporučujeme

#man at his best