Ať už se jednalo o dětskou narozeninovou oslavu nebo speciální nedělní výlet: V dětství byl výlet do McDonald's tou nejlepší věcí - a výběr menu byl předem jasný. Happy Meal byl koneckonců něco jako vajíčko s překvapením na slano. Hračky uvnitř nám dodnes zůstávají v paměti. Alespoň doposud. Protože od 3. října bude na trhu i oblíbený sáček pro dospělé v USA. Ano, včetně plastového překvapení.
Překvapení uvnitř
Akce je spuštěna ve spolupráci se streetwearovou značkou Cactus Plant Flea Market a objevuje se jako limitovaná edice v typickém vzhledu kartonového domu. Obsah není úplně věrný originálu: místo čtyř nugetek nebo malého hamburgeru si můžete vybrat mezi deseti kuřecími nugetkami nebo BigMacem. Součástí jsou hranolky, nápoj a stejní maskoti McDonald's jako tehdy.

Tedy... téměř. Všichni (jmenují se Grimace, Hamburglar a Birdie) působí se svými křivými úsměvy a čtyřma očima namísto dvou trochu potrhle. Nebo rozmazané - jako vzpomínky. K dispozici je také nový čtyřoký kolega s názvem Cactus Buddy - reprezentující streetwearovou značku, kterou propagují mimo jiné Kanye West a Pharrell.
Tariq Hassan, ředitel marketingu a zákaznických zkušeností společnosti McDonald's USA, je nadšen: „Nemohu se dočkat, až našim fanouškům příští týden přineseme jedinečný kousek umění a kultury, až se po hlavě ponoříme do světa Cactus Plant Flea Market.“
Českou republiku akce mine
Pokud se vám už teď sbíhají sliny a chystáte se obout si boty, musíte se připravit na trochu delší procházku. Akce byla vytvořena speciálně pro zákazníky v USA, takže v České republice se plastových kamarádů bohužel nedočkáme.