Do začátku 23. ročníku Světového poháru ve fotbale, který bude podruhé v historii hostit více než jedna země, zbývají něco málo přes tři roky. Pořádat jej budou Kanada, Mexiko a USA, což přináší i změny v pravidlech, zejména v počtu zúčastněných zemí, který se zvýší z 32 na 48. Následující roky budou kvalifikační, ale mezitím FIFA představila novou grafickou identitu akce a oficiální logo turnaje spolu s kampaní WE ARE 26.
Historie loga Světového poháru je stejně dlouhá jako samotná soutěž. Od prvních ilustrovaných přes geometričtější z 80. a 90. let až po ta z posledních dvaceti let, jejichž společným prvkem byla vždy snaha o přepracování tvaru trofeje podle stylu a uměleckých vlivů hostitelské země. V tomto smyslu představuje logo pro rok 2026 zlomový bod v grafické historii mistrovství světa ve fotbale. Nová identita je ve skutečnosti naprosto minimalistická, pouze fotografie trofeje je překryta číslicemi 2 a 6 umístěnými nad sebou. Minimalistický přístup, který se rozvíjí ve vertikálním směru, k němuž se přidává kreativita zaměřená na geometrické tvary a barvy, není stylově daleko od rebrandingu pro olympijské hry, který před necelým rokem představil Mezinárodní olympijský výbor. Neexistence jediné hostitelské země možná přiměla FIFA zvolit jinou cestu, která představuje novou etapu soutěže, jež se často vyznačovala stylem a kreativitou, stejně jako velkými sportovními úspěchy.