Podle Fashion Network se tržby značky v době Phoebe Philo pohybovaly mezi 430 a 440 miliony eur. Navzdory kontroverzím kvůli rebrandingu, který Slimane zavedl, se tržby zvýšily na 494 milionů eur, v roce 2018 pak na 611 milionů eur v roce 2019, než pandemicky klesly na 409 milionů, ale loni explodovaly o 78 procent a vygenerovaly 728 milionů eur. Údaje, které zveřejnila společnost Fashion Network, však "nepokrývají veškeré obchody značky", a tak se roční obrat může v současné době pohybovat těsně nad 1 miliardou. Tržby zůstaly silné také v Číně, kde nadále pokračují lockdowny, zdvojnásobily se v Evropě a ztrojnásobily v Americe - což byl také důvod, proč značka uspořádala svou přehlídku v Los Angeles.
V rozhovoru, který Slimane poskytl novinářce Lizzy Goodmanové, návrhář zdůraznil, že tyto výsledky jsou důsledkem důslednosti: "Můžete být jen jedno a nebo být zapamatovatelný jen pro jednu věc... můžete mít jen to štěstí, že máte jeden styl, svůj vlastní styl, který se stane vaší charakteristickou podobou, vaším vlastním 'zvukem' [...]. V módě jsem pravděpodobně synonymem pro punk rock a indie, kromě toho jsem známý svými androgynními modely. Přesně to dělám v módě už více než 20 let. To je charakteristika, kterou s potěšením přejímám". Konzultant Robert Burke na dotaz BoF hovořil právě o stabilitě Celine: Člověk si může koupit celý look, aniž by vypadal jako klasická módní oběť, ale co je důležitější, a to říká i autorka článku Lauren Shermanová, Slimane si uvědomil, že může využít svých návrhářských schopností a povýšit klasické kousky, jako jsou džíny, trenčkot, sako, boty, které zákazníci luxusního zboží nemají chuť, čas ani možnost vyhledávat nebo shánět prostřednictvím vintage prodejců někdy i roky. Podbarvit to, co bylo kdysi nabídkou avantgardní a přmýšlivé značky, patinou francouzské vznešenosti, a oživit tak klasické tašky Triomphe ze 70. a 80. let. Učinit z nich jednu z nejprodávanějších řad značky, představení velmi úspěšné kolekce haute parfémů a dokonce i nabídka zakázkové kabelky z krokodýlí kůže vykládané diamanty a služby šití oděvů na míru, která je v podstatě haute couture až na název a jejíž klientela stále narůstá.
Při online hledání mezi archivními vintage výrobky Celine z éry Michaela Korse a ještě staršími si lze všimnout, jak Slimane podpořil pocit kontinuity mezi minulou a současnou produkcí značky, počínaje linií Triomphe, ale také zařazením kousků z aktuálních archivů, jako jsou některé pláště nebo kabáty, nebo dokonce prostřednictvím symbolů, jako jsou kovové akcenty a dvě různá loga značky, výše zmíněné Triomphe a druhé, které místo něj zobrazuje kočár. Online katalog značky pak na rozdíl od katalogů jejích kolegů působí také velmi upraveně: tucet stylů obuvi pro muže, výběr asi pětadvaceti úpletů, množství základních i nezákladních stylů košil a džínové výrobky. Jejich typologie se pohybuje mezi každodenními, mladistvějšími kousky, jako jsou džíny nebo mikiny s logem, a výrazněji "slimanskými" kousky, jako jsou mohérové mikiny, vlněné plyšáky a kožené bundy, a také elegantními možnostmi, jako jsou pánské obleky a klasické košile. Úspěchy, kterých značka za tak krátkou dobu dosáhla, a prognózy budoucích úspěchů, které by mohla zaznamenat, jsou ukazatelem nového módního obratu v příštím roce: minimalistický branding, stabilní produkty imunní vůči pomíjivým trendům, ale také vyprávění příběhů schopné žonglovat s různorodým publikem stejně tak eklekticky jako kontinuálně a konzistentním jazykem.