Home  /  Bulletin  /  Večeře ve Versailles: Tato cestovní kancelář vám splní i ty nejbláznivější sny

Večeře ve Versailles: Tato cestovní kancelář vám splní i ty nejbláznivější sny

Ať už soukromá návštěva Louvru, nebo zažít zblízka na Fashion week: všechno je možné. Cestovní společnost, která se specializuje na exkluzivní cestovní zážitky, to umožňuje.
14.09.2023
Text: Alex Mayer
Foto: Getty Images

Splnění cestovatelských snů - to je práce odborníků na cestování. Neobvyklým přáním se meze (téměř) nekladou - od ztroskotání v divočině až po nejdelší cestu autobusem na světě. Exkluzivní nabídka cestovní kanceláře však může předčit vaše nejdivočejší sny: Soukromá večeře mimo otevírací dobu v zámku Versailles nedaleko Paříže je jen jedním z mnoha příkladů.

Stojí za ním miamská společnost GR 8 Group, která vlastní také cestovní kancelář GR8 Experience. Věrna svému mottu "Dream it or live it" se tato poněkud odlišná cestovní kancelář věnuje vytváření exkluzivních a individuálních cestovních zážitků. A ty nejsou zrovna běžné.

Z Říma do New Yorku - pohled do zákulisí

Balíček "Midnight in Paris" zahrnuje nejen exkluzivní návštěvu Versailleského paláce, ale mimo jiné také návštěvu muzea Louvre mimo otevírací dobu, večeře v tříhvězdičkových michelinských restauracích a kurz vaření v proslulé Ritz Escoffierově škole.

K dispozici jsou však i další destinace, jako je Řím, Marrákeš nebo italské pobřeží Amalfi, včetně mimořádného programu. Ještě dobrodružnější je sedmidenní cesta Orient Expresem z Paříže do Benátek - včetně záhadné vraždy ve stylu 30. let.

A pokud jste vždy chtěli nahlédnout do zákulisí módní přehlídky, jste na správném místě. Cestovní společnost nabízí různé balíčky pro Fashion Week v Paříži, Miláně nebo New Yorku. Nejenže zažijete módní přehlídky zblízka, ale setkáte se také s osobnostmi ze světa módy, budete pozváni na večírky, dostanete soukromou prohlídku obchodů a budete moci zapózovat během focení ve stylu "Vogue".

Pokud se cítíte ve světě hudby jako doma, můžete si objednat hudební balíček. Ten zahrnuje návštěvu hudebního studia v New Yorku, Los Angeles, Londýně, Paříži nebo Miláně, kde společně s umělcem a týmem producentů nahrajete vlastní píseň. Tyto příklady jsou jen malou částí portfolia společnosti, které zahrnuje také víno, gurmánskou kuchyni, lyžování, automobily, sportovní a filmové festivaly.

Při takovém luxusu je cena k dispozici pouze na vyžádání

Cenový segment zájezdů již pravděpodobně znáte: pohybuje se v luxusní třídě. Na webových stránkách GR8 najdete spoustu balíčků, ale před rezervací je každý výlet personalizován a přizpůsoben přáním zákazníka. Proto jsou další informace i ceny jednotlivých výletů k dispozici pouze na vyžádání. Zdá se však, že tento koncept funguje. Podle společnosti se k ní vrací více než 90 % zákazníků, kteří si nechávají plnit své cestovatelské sny.

EsquireMAN

Objednejte si předplatné Esquire

Časopis Esquire
Předplatné

Doporučujeme

#man at his best