Míč, do kterého budou mít tu čest kopat pouze čtyři národní finalisté
Jmenuje se „Al Hilm“, v překladu „sen“, ten, který částečně představuje tento tolik vytoužený pohár. Stejně jako v případě všech předchozích 24 míčů se design nezmění a míč nebude ani obarven na zlato, jak tomu bylo v předchozích ročnících, ale bude zcela v barvě burgundy, stejně jako logo soutěže.
Poté, co adidas pro mistrovství světa 2018 v Rusku znovu použil design prvního míče vyrobeného pro ročníky 1970 a 1974, pro tento ročník vše změnil. Oproti míči Telstar, který byl historickým míčem, jenž změnil přístup značky k výrobě fotbalových míčů, má „Rihla“ zcela nový a dosud nevídaný design. Nyní s verzí určenou pro poslední tři zápasy německá značka konečně uzavřela kompletní sérii v očekávání kdo dosáhne celkového vítězství.