Brabham BT46B

Brabham BT46B, známý spíše jako vysavač, je prostě legendární. Jsme uprostřed cirkusu Formule 1 ze 70. let. Brabham tehdy patřil k dobré střední třídě, Ferrari a spol. dominovali závodnímu poli. To se mělo změnit, když Gordon Murray použil technický trik a nainstaloval do vozu chladicí ventilátor tak, že se závodní vůz doslova přilepil k asfaltu. Koncept se osvědčil a Brabham BT46B se rozjel jako raketa. Bohužel konstrukce nebyla v souladu s pravidly, a tak byl Brabham BT46B po jediném závodě opět odstaven. Gordon Murray vyvinul pro Brabham řadu vozů Formule 1, které řídili Nikki Lauda, Nelson Piquet a Ayrton Senna.
McLaren F1

McLaren F1 je stále považován za vrcholné dílo Gordona Murrayho. Model je dokonalým silničním vozem s kvílejícím dvanáctiválcem o výkonu 620 koní, centrálním sedadlem řidiče, se třemi sedadly, maximální rychlostí přes 240 km/h a pravděpodobně nejlepším zvukem vůbec. Co ví jen málo lidí: Původně se plánoval motor Honda v souladu s partnerstvím s F1, ale Honda to odmítla. Později se Murray obrátil na inženýra Paula Rosche, kterého znal z doby, kdy pracoval u Brabhamu, a z jejich spolupráce s BMW. Zbytek je historie.
Mercedes-Benz SLR McLaren

Je Mercedes-Benz SLR McLaren dalším velkým hitem Gordona Murrayho? Ano, protože když Gordona Murrayho pověříte vývojem vozu, tak to udělá pořádně. I když názory nejsou jednoznačné. Problém: Mercedes-Benz SLR McLaren nebyl ani ryba, ani rak, ani sportovní vůz, ani GT. Nicméně SLR McLaren byl poměrně výkonný silniční závodník, a to i přes svůj velký zavazadlový prostor a nestabilní jízdní vlastnosti.
Light Car Company «Rocket»

Před formulí 1 a před SLR byl Rocket společnosti Light Car Company pravděpodobně nejčistším projevem inženýrského fetišismu Gordona Murrayho. Otevřený závodní vůz s motocyklovým motorem váží pouhých 380 kg, což je pětkrát méně než Bugatti Veyron. Ve skutečnosti je Rocket tak lehký, že jej britský dopravní úřad klasifikuje spíše jako čtyřkolku než jako automobil. Vzhledem k tomu, že motor v nejsilnější konfiguraci dosahuje výkonu přibližně 160 k, má Rocket poměr výkonu a hmotnosti 420 k na tunu, což se blíží hodnotě 500 k na tunu u Veyronu.
GMA T.50

V roce 2017 založil Murray Gordon společnost Murray Automotive a poradenskou firmu Gordon Murray Design. Jihoafrické designérské studio se mimo jiné podílelo na znovuzrození značky TVR, ale také na městském voze podobném Smartu s názvem T.25 a elektrické verzi T.27. Nejvýraznější je však pravděpodobně T.50 - duchovní nástupce McLarenu F1. T.50 je poháněn 3,9litrovým atmosféricky plněným motorem V12 od Cosworthu, který dosahuje až 12 100 otáček za minutu a výkonu 650 koní. V souladu s Murrayho tradicí je rychlý a hlasitý. Mimochodem, GMT T.50 patří do stejné kategorie jako Aston Martin Valkyrie a Mercedes-AMG One. Až na to, že má manuální převodovku. Po modelu T.50 bude následovat silniční verze US Super GT T.33. Jako by to nebylo dost bláznivých aut, Murray má prsty i v příštím modelu TVR Griffith, který má být uveden na trh v roce 2024.
Ox Truck

O tom, že Murrayovi nejde jen o rychlá auta, svědčí jeho podíl na vývoji vozu OX Truck. Společnost OX Delivers byla založena charitativní organizací s cílem poskytovat cenově dostupnou a spolehlivou dopravu, zejména vozidla poslední míle na rozvíjejících se trzích. Murray navrhl první čtyři prototypy nákladních vozů s plochou korbou. Nákladní vůz OX je navržen tak, aby vyžadoval jen málo dílů, měl nízké výrobní náklady a mohl být dodáván v rozloženém stavu jako švédský nábytek. První prototyp XP1 si Murray údajně ponechal pro svou soukromou sbírku.