Bentley dává nahlédnout do své elektrické budoucnosti s dvanáctiválcovým kupé. Mulliner Batur, který byl poprvé představen na Monterey Car Week, nese konvenční techniku pod nově navrženou karoserií a bude vyroben pouze v 18 exemplářích. Kromě sběratelské role má také otestovat, jak bude přijata budoucí designová řada britské společnosti. Oficiálně budou od roku 2025 vozit ohlášené e-mobily této luxusní značky.

Prozatím však dceřiná společnost VW zůstává věrná zážehovému motoru W12. V exkluzivní novince je použit v dosud nejvýkonnější (a možná poslední) verzi s výkonem 544 kW/740 k a točivým momentem 1000 Nm. Bentley kolem šestilitrového motoru vytvořil velmi elegantní karoserii, jejíž velkou masku chladiče nyní doplňuje tenká chromovaná lišta. Nová je také zadní část s tenkými horizontálními LED proužky namísto klasických vertikálních světel.
Jak je u tohoto segmentu vozů obvyklé, Bentley se vzdává designové revoluce ve prospěch klasických linií. Některé prvky se však pravděpodobně objeví v prvních elektromobilech značky v polovině desetiletí. Zatím není známo, s jakým modelem se Britové do elektrické budoucnosti vydají.
Kdo si chce koupit tuto konvenčně poháněnou předzvěst, musí být nejen rychlý a mít na kontě téměř 2,4 milionu eur (téměř 60 milionů Kč), ale také už mít několik vozů Bentley v garáži. Podobné limitované modely se totiž obvykle prodávají výhradně těm nejlepším a nejvěrnějším zákazníkům.