Když LaFerrari – navržené k 70. výročí založení značky Ferrari – před deseti lety debutovalo na ženevském autosalonu, tehdejší prezident Ferrari Luca di Montezemolo ho označil za "maximální vyjádření toho, co definuje společnost Ferrari". Bylo to poslední z dlouhé řady ultra exkluzivních sběratelských kousků, kterou odstartoval model 288 GTO a pokračovala modely F40, F50 nebo Enzo. Tento exemplář s červeným lakem v odstínu Rossa Corsa je jedním ze 710 LaFerrari, které kdy bylo vyrobeno, a jedním z 210 vozů Aperta (italsky otevřený) bez střechy. Původní cena se pohybovala kolem 1,5 milionu dolarů.

V době, kdy LaFerrari přišlo na trh, byly jeho konkurencí Porsche 918 Spyder a McLaren P1, oba hybridy s omezeným dojezdem na plně elektrický pohon. Jelikož je baterie modelu LaFerrari menší než v McLarenu a Porsche, Ferrari do něj na přání některých zákazníků zařadilo omezenou schopnost plně elektrického pohonu. Maximální rychlost motoru 6,3 l je o chlup vyšší než 349 km/h a zrychlení z nuly na sto činí 2,4 sekundy.
Model Aperta bez střechy umožňuje šťastným pasažérům zažít pocit, kdy jim vítr čechrá vlasy při rychlosti přes 200 km/h. Tento vůz se však dodává také s pevnou střechou z uhlíkových vláken za 71 000 dolarů, takže nový majitel vozu si jej bude moci užívat, i když bude pršet. Další výbava zahrnuje elektromagnetické tlumiče, karbon-keramické brzdy, zadní kameru či parkovací senzory.
