1. Ferrari FXX K Evo

Ferrari svým programem "XX" odstartovalo program superaut, se kterými se nedá jezdit, nedá se s nimi nakupovat a musí se za ně zaplatit spousta peněz. Nejprve to byl model FXX, pak přišel model 599 XX, poté FXX K a nakonec Ferrari FXX K Evo. Jediné opravdové Ferrari, se kterým se můžete ukázat na závodní trati.
2. Aston Martin Valkyrie AMR Pro

Aston Martin, stejně jako Ferrari, postavil pro závodní okruhy hyperautomobily s motorem vpředu a uprostřed. Byl tu Vulcan, který byl napůl One-77 a napůl raketa, a pak je tu Valkyrie AMR Pro: čistě závodní verze Valkyrie - vlastně vůz Formule 1 pro silnice. Má jich být postaveno pouze 40.
3. McLaren Senna GTR

McLaren Senna je jedním z nejradikálnějších, nejrychlejších a nejvhodnějších sportovních vozů pro okruhy, které si v současné době můžete koupit za spoustu peněz. Co tedy může být samozřejmějšího, než jej udělat ještě radikálnějším, rychlejším a vhodnějším pro okruhové závody? Dřív se to řekne, než udělá: McLaren Senna GTR má 825 koní a stojí přibližně 37 milionů korun. Britská raketa je k dispozici pouze s levostranným řízením a nemá airbagy; alespoň si však můžete objednat příplatkové sedadlo spolujezdce. Problém: všech 75 exemplářů již bylo prodáno.
4. Pagani Huayra R

Nástupce modelu Zonda od Pagani, model Huayra, měl styl šperku a šílenství superauta jako jeho předchůdce, ale motor V12 se dvěma turbodmychadly prostě nevyvolával stejné chvění jako výkonný atmosférický dvanáctiválec. Odpověď Pagani? Pagani Huayra R s motorem V12 o objemu 6,0 litru vzadu - bez turba, ale s výkonem 850 koní.
5. Brabham BT62

Na rozdíl od většiny hyperexotických modelů s karbonovými trubkami je Brabham BT62 autem ze staré školy. Jeho podvozek tvoří ocelový prostorový rám. Motor je V8 o výkonu 710 k. Podle výrobce vytváří hyper-atlet při rychlosti 201 km/h kolosální přítlak 1200 kg, takže byste mohli s Brabhamem BT62 jezdit po stropě, protože váží jen 972 kg.
6. Maserati MC20 GT2

V roce 2023 se trojzubec vrátí na závodní dráhu s modelem Maserati MC20 GT2. Závodní verze modelu MC20 je jednomístný závodní vůz - jinými slovy, není to rodinný vůz. Tento hypersportovní vůz má motor V6 biturbo o výkonu 630 koní a je považován za oficiálního nástupce legendárního modelu Maserati MC12.
7. GMA T50S Niki Lauda

Verze T50 Gordona Murrayho určená pouze pro okruhy měla zpočátku tak velký přítlak, že jej společnost GMA musela trochu zredukovat, aby byl vůz ovladatelný pro běžné smrtelníky. Všech 25 vyrobených vozů GMA T50S je poháněno upraveným motorem V12 o výkonu 725 koní.
8. Lamborghini Essenza SCV12

Zde je odpověď Lamborghini na Huayru R a T50S: Essenza SCV12. Motor V12 o objemu 6,5 litru uprostřed dává výkon 819 koní, který je přenášen na šestistupňovou sekvenční převodovku, jež je pevně spojena s podvozkem a je tak doslova nedílnou součástí celého vozu.
9. Porsche 935

Porsche 935 by se dalo docela střídmě označit za nejrozumnější hyperautomobil pro závodní dráhu. Zejména proto, že ačkoli nemá světlomety a kola mají speciální kryty, viditelně vychází z modelu 911. Přesněji řečeno na modelu 991 GT2 RS. Má 700 koní a je limitován na 77 kusů.
10. Bugatti Bolide

Představa Bugatti o lehkém hyperautomobilu pro závodní okruhy je Bolide. Bolide je vybaven motorem W16 se čtyřmi turbodmychadly z modelu Chiron a zabalen do karbonového obleku Size Zero, takže na silnici vyvine neuvěřitelných 1850 koní. Navzdory motoru, který váží více než Caterham, váží celý vůz jen 1450 kg. Mohli byste s ním nejen jezdit po stropě, ale i vzlétnout.