Barcelona v souladu se svým odhodláním podporovat diverzitu, rovnost a inkluzi, jak je uvedeno ve stanovách klubu, a v souvislosti s Mezinárodním dnem žen, který slavíme 8. března, chce zahájit několik iniciativ, které zdůrazňují důležitost zviditelnění žen ve světě sportu. A s ohledem na to katalánský klub oznámil, že spojil své síly se společností Pantone a vytvořil novou symbolickou barvu pro rovnost, která vznikla smícháním klubových barev, modré a červené, a nese název "Lila Barça" a stala se součástí univerzálního průvodce barvami této společnosti. Tato barva bude klíčovým prvkem iniciativ klubu k Mezinárodnímu dni žen, a to jak digitálně, tak fyzicky, aby ještě více posílila poselství blaugrana ve prospěch rovnosti milionů lidí.
"Lila Barça" bude na Spotify, Camp Nou a Estadi Johan Cruyff přítomna po celý březen, počínaje tímto víkendem, kdy se v neděli v 16.15 SEČ uskuteční zápas mužského týmu s Valencií a ve 12.00 SEČ zápas žen s Villarrealem. Iniciativy, která má upozornit na ženy ve fotbale, se zúčastní také partneři klubu: Nike, Spotify, Bimbo, Cupra, Damm, Whitebit, Allianz, Konami, 1Xbet, Caixabank, Stanley, BMG, GLS a Scotiabank začlení novou barvu Pantone do svých reklam na bočních stranách během obou zápasů.