Home  /  Stories  /  Nejprve trénink, pak lepší sex

Nejprve trénink, pak lepší sex

Zlepšete své dovednosti v ložnici pomocí těchto jednoduchých kondičních cvičení.
27.03.2023
Text: Leonard Pack
Foto: ddp

Sport is key. O tom také není sporu. Dostatek pohybu je pro naše tělo důležitý a správný. Nejen proto, abychom předcházeli nemocem. Sport pomáhá, když nám všechno padá na hlavu - a my to prostě chceme napravit. To všechno už samozřejmě víte. Ale věděli jste také, že některá kondiční cvičení mohou mít pozitivní vliv na váš sexuální život? Že můžete zlepšit svou výdrž a techniku? A že dokonce i erekci prospívají? Ne? Pak je nejvyšší čas. Koneckonců profesionálních sexuálních dovedností není nikdy dost. Jednoduše zařaďte následující trénink do své každodenní rutiny - a dostaňte svůj výkon v loži na vrchol.

Fitness cvičení pro lepší sex: tyto svalové skupiny jsou důležité

K dobrému začátku v posteli nepotřebujete jen správného partnera, touhu a představivost. Rozhodujícím faktorem pro dobrý sex může být také vaše fyzická kondice. A tím nemyslíme vaši fyziognomii. Pokud jste fit, budete v ložnici těžit z mnoha dalších výhod. Je možná větší výdrž, ůspěch slibující technika a dokonce i lepší erekce. Abyste mohli svému partnerovi či partnerce dopřát i příjemný akt, vyplatí se zapracovat na určitých svalových skupinách. Na procesu přirážení se podílejí zejména hýžďové svaly, stehna a bedra. Střed těla podporuje při sexu celé svalstvo. Silný trup navíc pomáhá při silové výdrži. Flexibilita a silná horní část těla vám dodají sílu k výkonu v různých polohách. Tímto způsobem nejlépe procvičíte nejdůležitější svalové partie:

1. Fitness cvičení pro lepší sex: svaly trupu

Pokud chcete vydržet déle, mít intenzivnější a kvalitnější sex a neklátit se tam a zpět už po několika minutách, měli byste mít dobře vytrénované svaly středu těla. To se vyplatí zejména při misionářské poloze, protože zde je střed těla obzvlášť namáhán. Trup nejlépe procvičíte pomocí cviků na držení těla vpředu ("planks") a vzadu ("hip bridges").

2. Fitness cvičení pro lepší sex: hýžďové svaly

Trénovaný zadek je nejen sexy, ale také užitečný. Nejen pro anální sex, ale pro téměř všechny sexuální praktiky a polohy. Koneckonců, příraz boky je jedním z nejdůležitějších prvků při penetraci. Trénované hýžďové svaly pomáhají při pronikání - a vedou k lepšímu sexu. Proto je rychle zařaďte do svého tréninkového programu. Cviky jako Hip Thrusts vás dostanou do formy.

3. Fitness cvičení pro lepší sex: stehna

Pevnost ve stehnech je nezbytná pro téměř každý sport. A sex je známý jako nejoblíbenější sport na světě. Vybudovat si silné stehenní svaly se tedy vyplatí dvojnásob. Ať už stojíte, jedete na koni nebo sedíte v pozici lotosu, v každé pozici potřebujete sílu nohou. K tomu jsou nejlepší dřepy, výpady nebo poskoky. Vaše nohy vám poděkují - kousavou svalovou bolestí. Make them burn!

4. Fitness cvičení pro lepší sex: horní část paží

Pokud chceme partnera při sexu unést, potřebujeme ruce. Nebo abychom se prostě podepřeli. Pokud se vám ruce začnou třást po 30 sekundách, je to často nepříjemné. Proto dělejte kliky, to je nejlepší metoda pro silné paže. Aby to bylo trochu napínavější a aby vás to povzbudilo, odkázali jsme vás na slavnou push-up challenge. Pokud ji zvládnete bez zastavení, pak jste z ní určitě vytěžili maximum!

5. Fitness cvičení pro lepší sex: vytrvalost

Kromě všech svalových tréninků nesmíte vynechat ani pořádně intenzivní kardio trénink. Protože nejen svalová síla a vytrvalost jsou důležité pro lepší sex. Jen ten, kdo má pro sexuální program také výdrž, vydrží dostatečně dlouho. Nejlépe uděláte, když do svého tréninkového plánu zařadíte HIIT. Je to rychlé a mimořádně účinné. Nebo se prostě věnujte sexu často a dlouho! V závislosti na vaší kondici to může nahradit i vytrvalostní trénink.

6. Fitness cvičení pro lepší sex: strečink

Nezbytné pro dobrý sex: strečink. Pouze ti, kteří jsou pružní a hbití, mohou držet krok s nejoblíbenějšími sexuálními polohami. Před sportem a po něm byste se měli protáhnout v každém případě. Ale i malé protažení po vstávání dokáže zázraky. A to nejen kvůli sexu. Nejlepší je prostě snažit se pravidelně protahovat všechny svalové skupiny, které se při aktu především používají. Zjistěte, co vám dělá dobře a kde byste to ještě mohli potřebovat dohnat - pak vás to posteli v budoucnu nebude nijak namáhat.

Objednejte si předplatné Esquire

Časopis Esquire
Předplatné

Doporučujeme

#man at his best