Po show, která se konala minulou sobotu na milánském náměstí Piazza del Duomo s 18 000 diváky, dosáhl příspěvek k 70. výročí značky Moncler na všech platformách celosvětového dosahu téměř 2 miliard. Nyní je na digitálních kanálech značky k dispozici film The Brand of Extraordinary. Hlas mu propůjčila umělkyně, ikona a držitelka ceny Grammy Alicia Keys.
První televizní film značky Moncler představuje sérii ikonických scén zachycujících výjimečnou cestu značky. Od jejích alpských počátků v roce 1952 přes vybavení legendární italské expedice na vrchol K2 v roce 1954 až po vytvoření uniforem francouzského lyžařského týmu, který získal zlatou medaili na zimních olympijských hrách v Grenoblu v roce 1968.
Sled nezapomenutelných okamžiků, který vypráví o hlubokém stylistickém vývoji značky, od hor až po přehlídková mola, prochází počátkem projektu Moncler Genius, který se skládá z několika hlasů a v němž jsou kódy značky nově interpretovány prostřednictvím špičkové spolupráce s nejvlivnějšími návrháři.
Inspirován touhou posouvat hranice a podporovat inovace, ústřední poselství filmu uvádí, že „skutečným protivníkem není náročnost, ale únava a nuda“. Cíl neustále posouvat hranice se odráží v silném a vzrušujícím scénáři, který potvrzuje DNA společnosti Moncler tím, že vytváří představu o její budoucnosti.