Po úspěchu květnového dropu obuvi Yeezy plánuje adidas údajně druhé a poslední vydání tenisek s podpisem Kanyeho Westa (který mezitím možná vydá nové album). Podle několika zdrojů je německá společnost skutečně připravena dát do prodeje další zásoby některých z nejikoničtějších modelů kolaborace, od Yeezy 350 v2 po Slides, což bude s největší pravděpodobností poslední šance koupit pár těchto modelů za maloobchodní cenu. Na rozdíl května, kdy prodej probíhal výhradně prostřednictvím aplikace CONFIRMED, se tentokrát očekává, že vydání budou rozložena do celého srpna prostřednictvím maloobchodních prodejců, jako je Foot Locker. Ačkoli společnost adidas tuto zprávu zatím nepotvrdila, již dříve uvedla, že je připravena prodat "část zbývajících zásob produktů adidas YEEZY".
Rozhodnutí společnosti adidas vrátit Yeezy do prodeje přichází po složitém období pro společnost. Od chvíle, kdy adidas potvrdil ukončení spolupráce s Westem, celkové tržby společnosti prudce klesly. V prvním čtvrtletí letošního roku ztratila 1 % tržeb, tedy 5,2 miliardy eur, a vykázala tak další ztrátu přesahující 5 miliard eur. Podle Guldena nebýt těchto problémů, mohl být růst tržeb v prvním čtvrtletí +9 %. Navzdory prudce rostoucí poptávce po teniskách Kanyeho Westa byla jednou z možností, kterou společnost adidas před charitativním prodejem posuzovala, spálení veškerých bot Yeezy, což byl nápad, který byl brzy zavržen, protože, jak vysvětlil Gulden, by tím vznikl "problém s udržitelností".
Návrat bot Yeezy na trh je dílem generálního ředitele společnosti adidas Bjørna Guldena, který se ve snaze zbavit se obrovského množství kusů na skladě v celkové hodnotě 1,2 miliardy eur, rozhodl věnovat část zisku charitativním organizacím, jako jsou Anti-Defamation League a Philonise & Keeta Floyd Institute for Social Change. Kanye West, přestože už nevede kreativní vedení značky, dostane 15 procent z provizí všech releasů. Podle odhadů se z prvního dropu prodalo více než 680 tisíc párů tenisek v celkové hodnotě přes 170 milionů dolarů, což by tedy Westovi mělo vynést více než 25 milionů dolarů.
V květnu se adidas konečně rozhodl uvést do prodeje produkty Yeezy, když společnost loni v říjnu vypověděla smlouvu se zakladatelem značky Kanye Westem. Rozhodnutí přišlo poté, co se německá společnost rozhodla pozastavit spolupráci s rapperem po jeho antisemitských výrocích, stejných, které Westa stály partnerství se společnostmi Balenciaga a Gap. Po rozvázání dohody se značkou Kering West prohlásil, že uvedení kolekce hodlá realizovat na vlastní pěst, a některé oděvy Balenciaga opatřil nápisem "Kanye 2024". Projekt neměl dlouhého trvání a Kanye nakonec oděvy prodal v charitativním prodeji. Kanye West později uspořádal přísně tajnou přehlídku, na které představil svou novou kolekci Yeezy Season 10, ačkoli v současné době nejsou k dispozici žádné podrobnosti o tom, zda se oděvy budou prodávat.