Se 71 % hlasů si fanoušci vybrali druhou verzi, kulatou s rokem založení klubu, která vzdává hold triumfu v Evropském poháru v roce 1982. Podle údajů zveřejněných klubem se akce zúčastnilo 21 500 fanoušků, což je obrovské číslo, které podtrhuje význam tohoto starého a historického anglického klubu. Nyní si fanoušci budou muset na logo na svých dresech počkat do příští sezony, kdy začnou oslavy 150. výročí založení klubu. Je to samozřejmě historické datum, které se klub rozhodl oslavit po svém a do centra dění jako vždy postavil své nerozlučné fanoušky.
Logo je prvním bodem kontaktu každého zákazníka nebo fanouška se značkou, je tím, co nás v jistém smyslu „spřátelí“ a láká nás k podpoře značky. V dnešním fotbale se totiž aktualizace vizuální identity stala základem; logo je jedním z nejdůležitějších a nejpotřebnějších aktiv klubů. Svědčí o tom i různé rebrandingy v posledních letech, od Paris Saint Germain až po ten nejnovější venezuelský. Poslední v pořadí, kdo chce své logo nyní inovovat, je Aston Villa, která umožnila svým fanouškům rozhodnout o znaku, který bude používat od příští sezony 2023-24, tedy od roku, na který připadá 150. výročí založení klubu. Fanoušci si mohli vybrat mezi dvěma různými logy, první obsahuje kulatý design s klasickým lvíčkem klubu a rokem jeho založení. Druhá varianta místo toho obsahuje stejné prvky kromě „1874“, ale volí jiný tvar, kterému tým trénovaný Unaiem Emerym přezdívá „lampa“.
„Pokud budete moci hlasovat o našem příštím logu již nyní a tento proces dokončíme na podzim 2022, budeme moci v sezóně 2023/24 čelit znaku, na který budeme všichni hrdí a který bude odrážet naše společné ambice pro budoucnost našeho klubu“, napsal tehdy klub na svém Twitteru.
Hlasování probíhalo pouze prostřednictvím oficiálních webových stránek. Svůj hlas bylo možné odevzdat do 9. listopadu 2022 do 17.30 hodin a mohli se ho zúčastnit pouze držitelé sezónních vstupenek a členové klubu Aston Villa. A poté, co v minulé sezóně řada klubů vyhlásila soutěž o dresy, letos několik klubů opět zapojí své fanoušky do výběru nového loga. Prvním klubem byla Borussia Dortmund, která v minulé sezoně vybrala devět finálových souprav, tedy klub, který se vždy mimořádně soustředí na vztah se svými příznivci a na svou estetickou identitu. Velmi podobnou iniciativu, od dresů až po logo, realizoval také Saint-Étienne, který v letošní sezoně debutoval s novým logem vybraným fanoušky. Nyní je na řadě tým sídlící v birminghamské čtvrti Aston, který změní logo naposledy aktualizované v roce 2016 a dokončí tak svou revoluci nejprve sportovní a nyní i vizuální.