Nová kolekce WOOD WOOD vychází z díla umělce a architekta Isamu Noguchiho a jejím cílem je spojit estetiku, funkčnost a lidskou schopnost hrát si. Stejně jako Noguchi na dětských hřištích vytvářených od počátku 30. do poloviny 70. let 20. století se tým designérů dánské značky snaží vytvořit šatník, který se dokáže přizpůsobit od denního až po noční oděv. Dámská kolekce nabízí na míru šité siluety s uvolněným designem, zatímco pánský protějšek nabízí jiný pohled na klasiku pánského oblečení, od džínů po volné pletené oděvy.
Oko Ellen Nielsen dokumentovalo modely v jejich každodenním životě a zachycovalo přechod ze dne do večerních hodin. Nielsen se přitom rozhodla jít nad rámec kódů kampaně a sledovat příběh v reálném čase na řadě míst, která odrážejí ta, která obýváme každý den.
Kolekce WOOD WOOD Pre-Fall 2023 je k dostání od 18. května.