"Genesis docházejí modely" - toto tvrzení můžeme slyšet nebo číst stále dokola. Ve skutečnosti noblesní dceřiná společnost Hyundai při svém uvedení na evropský trh dodávala prodejcům jeden model za druhým v rychlém tempu, aby byla schopna co nejrychleji nabídnout ucelenou řadu. Jednotlivé modely již byly vyvinuty, protože Genesis byl na domácím trhu i v USA již nějakou dobu na trhu. Od léta 2021 Korejci uvedli na trh šest modelů, k některým z nich přibyly i elektrické verze. Je jasné, že toto tempo nelze udržet na stejné úrovni.
Kromě toho výtka, že korejská luxusní značka už nemá nic v zásobě, není pravdivá, jak je možné se přesvědčit přímo ve vývojovém centru v Namyangu. "Chceme ještě více posílit výkon a dynamiku vozů Genesis s ještě více emocemi," říká šéf designu Luc Donckerwolke. Jeden takový model, nebo alespoň jeho studie velmi blízká sériové výrobě, nyní oslavil světovou premiéru na autosalonu v New Yorku: GV80 Coupé Concept, tedy kupé varianta velkého SUV.
Koncepční vůz s pro značku typickou hřebenovou maskou chladiče, kterou Genesis nazývá Crest, a dlouhou kapotou samozřejmě vychází z SUV G80, ale již nyní nese prvky přepracovaného designového jazyka pro nadcházející roky. Za B-sloupkem klesá linie střechy až k odtrhové hraně na zádi. Interiér, z velké části převzatý z modelu GV80, je vybaven čtyřmi samostatnými sportovními sedadly s opěradly z uhlíkových vláken a robustní vzpěrou G-Matrix pro stabilizaci karoserie - tento prvek však v sériové verzi téměř nenajdeme.
Přestože Genesis zatím neuvedl žádné podrobnosti o motoru, mělo by být jasné, že sériová verze převezme šestiválcové motory z modelu GV80, které v modelu SUV dosahují výkonu 279 kW/380 k. Vůz bude mít v sériové verzi také šestiválcové motory. V úvahu přicházejí i čtyřválcové motory s výkonem až 183 kW/249 k. Zatím nejsou k dispozici žádné informace o datu uvedení na trh ani o cenách - nového modelu se pravděpodobně nedočkáme dříve než v roce 2024.