Home  /  Style  /  Jak vypadá nová Bottega podle Blazyho?

Jak vypadá nová Bottega podle Blazyho?

Luxus v pohybu v nové jarní kampani kampani a představení první tašky, kterou navrhl nový kreativní ředitel Matthieu Blazy.
09.02.2023
Text: Josef Šlaich
Foto: Bottega Venetta

V nejnovější kampani Bottega Veneta na sezonu jaro/léto 23, která byla v úterý představena, lze nalézt minulost a současně něco nového. Kromě debutu kabelky Andiamo lze kampaň, kterou natočil Malick Bodian, rozdělit do tří segmentů: Jeden se odehrává na australském pobřeží, kde je představena hyperesenciální tvář značky, druhý představuje Kate Moss a novou kabelku v interakci se scénou navrženou Gaetanem Pescem pro poslední přehlídku značky; a třetí, možná nejvíce nostalgická, zachycuje skupinu modelek, které se procházejí a křižují ulicemi Milána, čímž vytvářejí odkaz (možná nevědomý, možná vědomý) na slavnou kampaň, kterou přesně před deseti lety pro kolekci SS13 natočil Peter Lindbergh a v níž se mladí Baptiste Radufe a Freja Beha Erichsen procházejí ulicemi města ve vzácné, až cinematické atmosféře.

Kampaň tak přináší něco nového, když staví do popředí nový koncept Matthieua Blazyho pro značku Bottega Veneta, ale zároveň něco známého, když se ohlíží za minulostí. Koncept luxusu v pohybu, o němž Blazy hovořil v době svého vlastního debutu, je opět uveden do praxe tím, že ukazuje oděvy jak v jejich dynamičnosti, tak v jejich každodenní, praktické podstatě. V tomto smyslu byla i nová kabelka, která v kampani vystupuje, symbolicky pokřtěna Andiamo, podněcující k pohybu a posunu vpřed. A Bottega Veneta se jistě chystá kráčet kupředu.

EsquireMAN

Objednejte si předplatné Esquire

Časopis Esquire
Předplatné

Doporučujeme

#man at his best