Jestliže v červnu zpráva Úřadu Evropské unie pro duševní vlastnictví odhalila, že 52 % osob ve věku 15 až 24 let uvedlo, že si v posledním roce koupilo na internetu alespoň jeden padělek, a zaznamenala tak obrovský nárůst spotřeby padělaných výrobků, dnes studie společnosti Entrupy odhaluje, které z nich jsou nejoblíbenější. Mezi nerespektováním původnosti výrobků, cenovou dostupností a relativní jednoduchostí, s jakou lze tyto nákupy uskutečnit, se na trhu s padělky daří mnoha značkám, a to od těch nejznámějších až po ty nejméně známé.
Newyorská technologická společnost, známá především svou technologií ověřování pravosti luxusních výrobků na bázi umělé inteligence, právě zveřejnila zprávu State of the Fake, která přináší informace o nelegálním obchodu s luxusními výrobky a poprvé také s teniskami a ukazuje, že streetwear, alespoň co se padělků týče, není v žádném případě mrtvý.
Při analýze skladových zásob v hodnotě více než 540 milionů dolarů bylo zjištěno, že podíl padělků ve streetwearové sféře je dvakrát vyšší než u klasických luxusních značek - přibližně 16 % oproti 8,3 % - což dokazuje, že trh s padělky je hnací silou, pravděpodobně také díky mladé věkové skupině, která zde tahá za nitky. Padělané varianty modelu Jordan, fetiše sneakerheadů par excellence, byly zaznamenány v o něco nižší míře než Yeezy (15,6 % oproti 15,9 %), u nichž je nárůst spojený s ukončením spolupráce mezi adidasem a YE, která vedlo k většímu vnímání raritnosti, zvýšené poptávce a následně i ziskům. Mezi nejvíce kopírovanými módními domy haute couture vyniká nad všemi ostatními Louis Vuitton, který zvítězil v oblíbenosti s 34 %, následovaný Goyardem s 21 %.
Navzdory zjevnému obecnému nárůstu padělků hlášených celními orgány a orgány činnými v trestním řízení však průměrná míra neidentifikovaných položek zjištěných zákazníky Entrupy zůstala poměrně stabilní (8,3 % v roce 2021 oproti 8,2 % v roce 2020), zatímco počet padělků na internetových tržištích, jako je StockX, eBay, se snížil z 10,8 % v roce 2019 na pouhých 5,5 % v roce 2021. Účinnost předpisů proti padělání a zvýšená ostražitost kontrol vedly k tomu, že se padělky dostaly do méně bezpečných nebo alespoň méně oficiálních kanálů, což ukazuje, že ti, kdo dnes padělky nakupují, si toho jsou často vědomi.