Kolosální událost, která se v úterý večer konala na Pont Neuf, předznamenala novou éru značky Louis Vuitton. Mezi oslavou odkazu Virgila Abloha a kolekcí, která pokračuje ve stylistickém směřování chicagského návrháře, se představil Pharrell Williams. Hlasitý, maximalistický a hravý příspěvek, který koketuje se streetwearovými motivy a dovádí je do extrémů. Především monogram ve všech svých variantách a bohatosti, od klasického LV až po plátno Damier přetvořené v pixelovém klíči, sen každého dítěte, které vyrostlo na Minecraftu.
Monogram LV
Klasický tkaný a vyražený monogram "LV", nejslavnější obchodní značka od jejího vytvoření Georgesem Vuittonem v roce 1896, se nachází na všech zavazadlech, od modelu Keepall Bandoulière až po klasický obdélníkový model "train" se stříbrnými intarziemi, ale také na batohu, cestovní tašce a elegantní kožené bundě. A jestliže Williams v tomto případě použil klasické barvy barvy, v roce 2003 to byl japonský umělec Takashi Murakami, kdo přinesl pestrobarevnou variantu. Murakami, známý svými neopopovými díly, reprodukoval logo "LV" ve 33 různých barvách na bílém nebo černém plátně. Velmi populární kolekce z počátku roku 2000 byla bohužel ukončena v roce 2015.
Šachovnicový vzor Damier
Oděvy a doplňky s monogramem LV kontrastují se vzorem Damier Canvas, který v roce 1998 navrhl Damier Ebène a který se okamžitě stal klasikou. Jako estetika žluté, jasně červené, zelené a vínové barvy dominuje tento vzor oděvům a připomíná všudypřítomné používání vzoru Marcem Jacobsem v době jeho působení u Louis Vuitton, kdy jeho tvorbě dominovaly šachovnicové motivy. Zcela nové pro módní dům je opětovné začlenění monogramu do minecraftového kódu, po vzoru Pixels od JW Andersona u Loewe. Dominanta v Atari 8-bit, kterou navrhl americký pixelový umělec ET, digitalizuje motiv, který se objevuje na střihových detailech, pyžamech a na denimu. Struktura plátna damier je reprodukována díky trojrozměrnému pigmentovému tisku na kůži, podobně jako u svrchních oděvů a krejčovských výrobků. Zelený oblek je zastřenou poctou maskáčové bundě Keity Sugiura z roku 2009 (vytvořené ve spolupráci s Monclerem a představené se Sarah Andelman v Colette).
Damoflage
Damoflage, která kombinuje tradiční motiv Damier značky Louis Vuitton s kamufláží a odráží tak dva různé stylistické kontexty, je naopak použita ve třech odstínech pro módní doplňky, oděvy, indigový denim, pyžamové modely, úplety a kožešinové podšívky, stejně jako pro krejčovský žakár. Ikonický motiv Louis Vuitton se stává výrazným prvkem Pharrellova osobního stylového lexikonu.