V každém oboru je těžké udržet se na špičce. V oblasti módy a sportovního oblečení značky přicházejí a odcházejí, stejně jako hudebníci, kteří vydají několik úspěšných alb a vybudují si slušnou kariéru, než ustoupí do pozadí. Ve světě výroby fotbalových dresů existuje spousta jmen, která se dostala na okraj zájmu a zcela vypadla ze hry. Loga společností Kronos, Virma a A.B.M. se kdysi objevovala na fotbalových hřištích pravidelně, ale dnes jsou omezena na stránky starých fotbalových ročenek a vyhledávání obrázků na Googlu. Ne všechny značky však po nějaké době na vedlejší koleji házejí ručník do ringu. Stejně jako se po letech odloučení reformovaly skupiny ABBA a Eagles, vrací se těchto pět značek k výrobě fotbalových dresů.
Meyba
Než se rukávové pásky staly poznávacím znamením značky Kappa, byly základním prvkem dresů katalánské značky Meyba ve španělské Primera Division. V 80. letech oblékala do čistých a jednoduchých designů dresy Barcelony Diega Maradony, Atlética Madrid, Realu Betis a dalších týmů. Ve Španělsku prožili solidní desetiletí, ale sezóna 91-92 se ukázala být jejich poslední a v té době už měli jen jeden klub. Alespoň odešly s velkou slávou, když Barcelona ve finále Ligy mistrů porazila Sampdorii v jejich zářivě oranžových dresech, čímž se místní značka důstojně rozloučila. Uplynulo téměř 20 let, než se znovu objevili s Nealem Heardem jako kreativním ředitelem a podepsali smlouvu s FC Twente jako prvním klubem svého znovuzrození. Přinesli si s sebou rukávové pásky a vyrobili několik triček v souladu se svými tradicemi z 80. let, i když některé jejich práce pro Las Vegas Lights a Oakland Roots ukazují, že mají ambice přesahující pouhé žití z bývalé slávy .
Mizuno
Japonská značka byla vždy známá spíše svými botami než dresy, a přestože je ve skutečnosti nikdy nepřestala vyrábět, na několik let rozhodně platilo "sejde z očí, sejde z mysli". Od svého debutu na začátku 90. let si ve své vlasti udrželi přítomnost a během první dekády vybavili několik týmů v nižších anglických ligách. Jediná sezóna s Marseille v letech 1995-96 a další s Fiorentinou v letech 2002-03 byly jejich nejvýznamnější spolupráce, ale pohled na jejich četné kolekce v J-League ukazuje, že vždy vyráběli kvalitní vybavení. Od poloviny nultých let do poloviny roku 2010 to byly roky útlumu, ale na konci minulého desetiletí se Mizuno začalo znovu prosazovat v Evropě. Smlouvy s Cesenou, Sudtirolem, Citadelou a portugalským Portimonense vydláždily cestu k významnějším projektům. Loni v létě se jejich prvními dvěma velkými ligovými klienty staly Lazio a VFL Bochum, které musí být s tím, co dostaly, velmi spokojené. Další na řadě je Augsburg a je spousta fanoušků, kteří by byli rádi, kdyby jejich klub nesl na svých dresech Runbird.
Reebok
Společnost Reebok už byla na odchodu ze světa fotbalu, když v roce 2011 uzavřela smlouvu s CrossFitem a její prioritou se stalo fitness vybavení. Na konci sezóny 13-14 se z fotbalu úplně vytratila. V průběhu 90. let projevovali zálibu v umisťování masivně zvětšené verze svého vektorového loga na ramena svých kompletů, stejně jako zálibu v sublimované grafice. V dobách největší slávy pod jejich hlavičkou působili Liverpool, Fiorentina, Atlético Madrid a Argentina, mezi jejich ambasadory patřili Thierry Henry, Ryan Giggs a Andrij Ševčenko. Vzhledem k tomu, že jejich dědictví je tak bohaté, je jejich návrat velmi očekávaný. V Brazílii v různých obdobích sponzorovali Palmeiras, Sao Paulo a Internacional, ale právě s Botafogem začnou obnovovat své portfolio. Fanoušci možná doufají v nové sady podobné těm z jejich archivu, ale Reebok by se mohl chtít prezentovat jako skutečný konkurent současných velkých značek, pokud jde o moderní design a technologie.
PONY
Pony je ve fotbalovém světě zapomenutým jménem, o jehož dlouholeté přítomnosti v tomto sportu mnozí nevědí. PSG, Borussia Dortmund, Lyon, Colo Colo, Tottenham a West Ham, ti všichni někdy oblékali jejich dresy a Pele a Paolo Rossi byli ambasadory značky. Jejich největší érou ve hře byla 90. léta, kdy byli technickými sponzory řady týmů Premier League, ale v novém tisíciletí se jim příliš nedařilo. Americká značka, která i po několika změnách vlastníků stále pokračuje v činnosti, nyní slaví 50. výročí a chytře ho využívá k tomu, aby všem připomněla některé ze svých nejlepších počinů. Znovu uvedla na trh několik klasických dresů Tottenhamu, které jsou identické s originály, a údajně chystá další. Na hřišti je pravděpodobně neuvidíme, ale podobné předělávky některých oblíbených dresů budou mít u veřejnosti jistě dobrý ohlas.
Patrick
Další zapomenuté jméno, které kdysi zdobilo nohy těch nejlepších talentů, Patrick, existuje již více než 130 let. Michel Platini nosil jejich kopačky v dobách své největší slávy a jejich znak s velkým P byl na očích, když Řím v roce 1983 vyhrál titul zvaný Scudetto. Od 70. do 90. let dodávali dresy mnoha britským klubům, ale velikost a postavení klubů, s nimiž spolupracovali, začaly s přibývajícími lety postupně klesat. Přesto přetrvali a v současnosti oblékají hlavně týmy z nižších francouzských a belgických divizí, ale nedávno se znovu představili ve Velké Británii a zaměřili se spíše na kolekce inspirované kulturou 80. let. Bývalý fotbalista, herec a notorický drsňák Vinnie Jones byl vhodnou volbou pro jejich řadu "Villains" a na cestě je také reedice slavného dresu Roma.