Po úspěšné spolupráci se společností NASA při představení nové hráčské výstroje dnes Puma a Manchester City představily třetí dres této sezóny ve spolupráci s herní platformou Roblox. Dres má na sobě černý a žlutý vodorovný pruh inspirovaný manchesterskými včelami, které jsou opakujícím se symbolem anglického města a najdete je všude v ulicích, na zdech i v galeriích. V rámci zahájení prodeje uspořádá Puma na Football Rush speciální soutěž, ve které budou moci fanoušci vyhrát 10 000 dolarů na serveru Roblox a také digitální kopii dresu.
„Jsme nadšeni, že můžeme pokračovat v rozvíjení našich aktivit v rámci Robloxu s Pumou a Land of Games,“ řekl Ivan Dashkov, kreativní ředitel společnosti Puma. „Nemohli jsme si představit lepšího partnera, než je Manchester City, abychom při uvedení této soupravy na trh dokázali prolomit naše dosavadní představy něčím odlišným a inovativním. Jak budeme pokračovat v testování a poznávání Web3, těšíme se, že využijeme Roblox jako platformu pro spojení s fanoušky všech věkových kategorií.“
Stejně jako všechny dresy Puma je i nová třetí souprava k dispozici ve dvou verzích. Dres Authentic je vybaven funkční textilií Uultraweave a technologií DryCELL pro odvod potu, takže je nejlehčí a nejpohodlnější, jaký kdy PUMA vyrobila. Verze Replica je vyrobena ze 100% recyklovaného polyesteru a je také vybavena technologií DryCELL. Oba dresy jsou kromě lemů a potisků vyrobené ze 100 % z recyklovaných materiálů.