Home  /  Style  /  Uniqlo navazuje partnerství s pařížskou operou Garnier

Uniqlo navazuje partnerství s pařížskou operou Garnier

Oslava znovuotevření vlajkové prodejny ve francouzském hlavním městě.
01.09.2023
Text: Alex Mayer
Foto: Uniqlo

Dne 15. září, kdy Uniqlo oficiálně představí svou kapsulovou kolekci vytvořenou návrhářkou Clare Waight Keller pod značkou UNIQLO:C, otevře japonská značka minimalistického a technického oblečení svou vlajkovou loď v Paříži. Součástí otevření bude očekávaná spolupráce s britskou kreativní ředitelkou a také zahájení speciálního partnerství s pařížskou operou, jejíž budova se nachází hned vedle chystané prodejny Uniqlo. Pro generálního ředitele značky, Taku Morikawu, je spolupráce s historickou institucí, jako je Opéra, pro společnost nejen výhodným projektem, ale také příležitostí k podpoře umění. Díky tomuto partnerství nabídne Uniqlo svou podporu projektu divadelního souboru My First Time at the Opéra, což je iniciativa, která umožňuje rodinám s dětmi navštívit představení, jako je Popelka a Don Quijote, plánovaná na tuto sezónu, prostřednictvím speciálních slev.

"Jsme rádi, že můžeme zpečetit partnerství s naším sousedem, Pařížskou operou, institucí, kterou s obdivem sledujeme již léta a s níž pokračujeme v našem přístupu ke zpřístupňování umění," řekl Morikawa. Na oslavu partnerství s operou natočila společnost Uniqlo kampaň, která zachycuje některé tanečníky v prostorách opery. Otevření prodejny Uniqlo 15. září bude součástí kalendáře pařížského fashion weeku po devítiměsíční rekonstrukci prostor na Rue Scribe, která proměnila prodejnu v prostorný třípatrový nákupní prostor určený pro velký počet zákazníků. Vlajková prodejna bude mít také prostor určený k personalizaci oděvních kusů řady UTme a nabídne i prostor pro opravy a úpravy, což potvrzuje závazek společnosti Uniqlo k udržitelnému a odpovědnému nakupování.

EsquireMAN

Objednejte si předplatné Esquire

Časopis Esquire
Předplatné

Doporučujeme

#man at his best